Praktiske informationer

Generalforsamlingen bliver holdt fra d. 3.-5. juni på Østervangskolen i Hadsten.

Generalforsamlingen er en weekend, hvor grundskoleelever fra hele landet samles for at fastsætte DSE’s politik og få helt vildt mange nye og gode venner. Der bliver serveret den lækreste mad, og man kommer til at sove sammen med alle mulige andre søde elever. Der er også sjov underholdning, spændende workshops – og mega lækre snacks i kiosken. Glæd dig!

Lørdag aften holder vi også fest – så husk tøj til GALLA

Der vil under hele Generalforsamlingen være voksne til stede på skolen. Herunder voksne med kendskab til førstehjælp. Der vil også være mulighed for at komme i kontakt med Camilla fra Danske Skoleelever på 60 40 20 62.

Danske Skoleelever tilbyder busruter fra mange steder i landet.
Man kan også vælge selv at komme til skolen.

Husk at pakke….

• Tøj til hele weekenden
  • Udklædningstøj til festen om lørdagen
  • Computer
  • Liggeunderlag
  • Sovepose
  • Toiletsager
  • Håndklæde
  • Drikkedunk

Der vil under hele weekenden være forbud mod alle former for euforiserende stoffer. Dette betyder, at der hverken må medbringes eller indtages euforiserende stoffer under hele weekenden – dette gælder også snus. Hvis du først læser dette, når du sidder i toget eller bussen på vej til stormødet og har alkohol eller lign. i tasken, skal du aflevere det ved indskrivningen, når du ankommer. Du vil så få det udleveret igen, når du tager hjem. Sker det, at vi finder alkohol under selve weekenden, vil det blive konfiskeret. Den pågældende deltager vil blive sendt hjem øjeblikkeligt, og forældrene vil blive underrettet.

Det er fuldstændig forbudt at medbringe og indtage tobak under hele weekenden! Overtrædelse af dette fører til hjemsendelse på egen regning, og der vil blive taget kontakt til forælder/værge og skolen. Hvis du først læser dette, når du sidder i toget eller bussen på vej til stormødet og har tobak i tasken, skal du aflevere det ved indskrivningen, når du ankommer. Du vil så få det udleveret igen, når du tager hjem.